Lukt het inloggen niet? Loop dan eerst deze 3 stappen door!

  1. Heb geduld en check je spam- en reclame inbox
    Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even! Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie. Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp.

  2. Gebruik de juiste gegevens 
    In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer. Let op: wij hebben wij Neckslag GEEN clubnummers. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. Al onze leden zijn Bondslid en dienen daarom in te loggen met hun bondsnummer. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden.

  3. Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen
    Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas).


Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 299 723 281

Tennis & padelvereniging Neckslag

Neckerstraat 133
1456 BC Wijdewormer